środa, 9 kwietnia 2014

Domek wielkanocny

Dziś zrobiłam domek wielkanocny na drzwi.
Co roku robiłam tradycyjny wieniec ale postanowiłam,
 ze tym razem udekoruję moje drzwi inaczej.

Natchnął mnie kursik Doroty_mk

Oto jak prezentuje się mój domek









Domek wykonałam ze starej tektury, okleiłam papierami z kolekcji Studio 75
Rozalia w ogrodzie - 05
oraz AltairArt Falling stars - Lost in space

Gałązki, listki, motylki, wstążki, sznurki, kwiatki...


Brzegi pomaziane pastą strukturalną.
Dopełnieniem są tekturkowe jaja z magicznej kartki.

Tak prezentuje się domek w całej okazałości na moich drzwiach :)





Moją pracę zgłaszam :


w  I KROPKA


w Magicznej Kartce

a także na Wyzwanie Wielkanocne


... i tyle :)

W końcu udało się!!!
Niech ktoś mi powie że mama małego brzdąca ma dużo czasu...
Posta zaczęłam pisać o 12:30 a teraz jest już prawie 15:00
Ach szkoda gadać i tak nikt nie uwierzy co w tym czasie zdążyliśmy zrobić.


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i za komentarze.

Pozdrawiam wiosennie !!!



12 komentarzy:

  1. Przepiękna dekoracja - super pomysł :) Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny domek a ten ptaszek wyśmienicie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny domek. Świetny pomysł z tymi wiszącymi jajkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. ganz zauberhaft schaut deine osterdeko aus......wunderschön....
    liebe grüsse aus berlin...
    ruth..chen:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny domek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło Ci prawdziwe cudeńko! Podziwiam i olądam z przyjemnością:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowicie wielkanocna praca :) Dziekuje za udzial w zabawie z Magiczna Kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ten ptaszek się idealnie wpasował! Ślicznie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio75, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes bardzo utalentowana dziewczyno jestem bardzo dumna z ciebie

    OdpowiedzUsuń