sobota, 31 maja 2014

Dzień dziecka

Jutro dzień dziecka dlatego z tej okazji podzielę się z wami
 moją młodzieżową czapeczką ;)



Użyłam papierów UHK Gallery - hot&cold. 
oraz Magicznej Kartki - Zaczarowany Ogród.
Tekturki z wycinanki.oraz Magicznej Kartki.




Trochę pomęczyłam się zanim nadałam kształt mojej czapeczce,
ale w ostatecznym efekcie chyba nie wygląda najgorzej :)


Mam nadzieję że synusiowi się spodoba!
:)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

 w Magicznej Kartce


oraz 
w Craft-Szafie

 

Dziękuje za wasze odwiedziny i komentarze.
Słonecznego Dnia Dziecka życzę!

17 komentarzy:

  1. Ale świetna! Super ci wyszedł ten kształt, a dobór papierów idealny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna!!!!!!!!!!! Super papier i cała kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CRAFT SZAFA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! W sam raz dla jakiegoś urwisa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowy kształt!!! Fantastyczna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny to bardzo budujące :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Świetny pomysł na kartkę! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł.Świetne przeszycia- dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! Zapraszamy do udziału w innych blogowych zabawach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czadowa :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta czapka! jak trójwymiarowa :D Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń