niedziela, 30 listopada 2014

List do mikołaja w stylu vintage

U mnie remonty, przedświąteczne porządki
 i przenoszenie mojego craftowego kącika...

Nie wiele czasu na kartkowanie ale w miarę możliwości 
staram się coś tam szybko stworzyć na kolanie ;)

Dziś list do świętego Mikołaja w stylu vintage:


Użyłam papierów z kolekcji:
Uhk Gallery - Weekend - Osma rano oraz 
Galerii Papieru - Świerszcz za kominem


Wykrojnikowe listki, pomponiki oraz czerwone owoce głogu


Ramka Nellie's multi frames - MFD048
oraz gwiazdki z Marianne Design - LR 0125


Gałązka, stary sznurek lniany, tusze Distress dodatkowo
wzmacniają efekt postarzenia


Moją kartkę posyłam na wyzwania:

03.12


12.12



Dziękuję wszystkim za tak liczne odwiedziny i komentarze :)

Pozdrawiam gorąco 
Ola :))





7 komentarzy:

  1. Dzień dobry. Bardzo piękna kartka. Trzymam kciuki za Panią w tym wyzwaniu.
    Samych miłych chwil, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez ten sznurek wygląda jak prawdziwa paczka starych listów, super kartka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale vintagowy klimacik! Super karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)
    Pozdrawiam
    vairatka

    OdpowiedzUsuń