piątek, 12 grudnia 2014

Przygotowania do świąt

Ostatnio mało czasu na papierowe twory,
 ale przygotowania do Świąt pochłaniają każdą wolną chwilę.

Dziś postanowiłam troszkę uchylić rąbka tajemnicy nad czym tak pilnie pracuję :))

Od kilku lat na  naszej ulicy w okresie Adwentu
dekorujemy okna!
Codziennie jedna rodzina jedno okno.
Jak w kalendarzu adwentowym.
nazywa się to tutaj Schweler Fenster Adwentskalendar
O 17 każdego dnia rozpoczynają się spacery po ulicy w celu odszukania
 i obejrzenia kolejnego okna.
Zabawa zwłaszcza dla dzieciaków przednia :)
Oczywiście w tym czasie sąsiedzkie stosunki 
zacieśniamy małym poczęstunkiem świątecznych ciasteczek, 
prażonych migdałów 
czy przepysznego grzańca.

Oto jak ja w tym roku podeszłam do tematu :)
W udziale przypadł mi nr 9 a więc 9 grudnia!
(uwaga sporo zdjęć)


Okno powstało z pomocą męża 
jakoś dużych maszyn tnących osobiście nie lubię


Pod okienkiem stolik z palet udekorowany workami pełnymi prezentów :)


Pod stoliczkiem mój nowy nabytek mini saneczki :)


Jak zwykle co roku przed wejściem stoi dumna choineczka
przygotowałam ją z różnego rodzaju gałązek iglastych 


Choienczki z kory sosny to również praca zespolowa
wraz z moim mężem


Na drzwiach wieniec musi być!


Przygotowany z tych samych gałązek co choineczki


A tak już okno w nocy


Moje dekoracje a przede wszystkim dumną Choinkę 
posyłam na wyzwanie 

... oczywiście  bez choinki 
U mnie zawsze kilka w różnych wcieleniach 



A teraz dalej do przygotowywania kolejnych świątecznych 
dekoracji :)

Jak zwykle w tym miejscu bardzo serdecznie dziękuję Wam za 
Wasze odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam cieplutko mimo szalejącej za oknem Aleksandry :))

11 komentarzy:

  1. Cudnie to wszystko wyglada, aż by sie chciało z bliska zobaczyc:) Pracy dużo, ale efekt wart zachodu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracje są przepiękne, też bym chętnie zobaczyła z bliska :)) A tak poza tym to musi być super zabawa z tym szukaniem okna, szkoda, że u nas takiej nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zwyczaj , nigdy o takim nie słyszałam :) Sama chętnie bym w czymś takim wzięła udział, samo przygotowanie scala rodziny i lokalną społeczność... Twoje dekoracje,(a właściwie Wasze) są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za tyle słów uznania :) Zabawa zaczęła się 6 lat temu i tak już co roku bawimy się razem, wymyślając adwentowe dekoracje. U mnie co roku inaczej a tym razem postanowiłam za jednym zamachem zrobić okno i udekorować wejście :) Cieszę się że się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super zwyczaj, można poznać bliżej swoich sąsiadów, ślicznie udekorowana całość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny zwyczaj z tym dekorowaniem okien :) a i fajnie bo można do ludzi, sąsiadów wyjść poznać się bardziej :) bomba, a okno Twoje pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł i dekoracja. Jestem pod wielkim wrażeniem. I jeszcze taka integracja sąsiedzka! Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie się kultywuje taki fajny zwyczaj??? ;-D

    OdpowiedzUsuń