środa, 6 maja 2015

Na różowo

Witajcie kochani dziś w końcu zaświeciło u mnie słońce!
Po kilku dniach deszczu, burz i gradu, w końcu słonko, tego mi trzeba było :)
W ramach relaksu znowuż troszkę pokleiłam.
Tym razem na różowo:


W roli głównej kolekcja Galerii Papieru - Świeżo malowane

 Kwiatki to ręcznie wycinane stempelki Agaterii,
Tekturka Crafty Moly



Dodatkowo papier potraktowałam pastą strukturalną
i maską z Joy Crafts


Dla dopełnienia odrobina koronki, gazy
 i mały guziczany motylek z pętelką oraz 
odrobina gesso na brzegach



Mam nadzieję że wam się podoba :)

Kartkę posyłam na wyzwania:

09.05



10.05


10.05


Z wybraną linią poziomą:
serwetka-kwiat-biały-tekturka
oraz
perełki-różowy-liście-koronka

Pozdrawiam kochani i bardzo ale to bardzo dziękuję 
za to że ze mną jesteście :))

Ola 







17 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, bardzo mi się podoba. Super kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudna.... no po prostu.....cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Tysie kochana tak dalej relaksuj, bo w ramach relaksu fajne karteczki Ci wychodzą, słodka, ale nie przesłodzona, kwiatusie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu piękna karteczka ci wyszła kwiatki są prześliczne pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te kwiaty i przecudna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne różowości i kwiaty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, niby różowa ale nie przesłodzona a do tego cudna kompozycja z kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. achh słodkie te różowości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza i kobieca :) Piękne kwiaty :) Rozejrzałam się trochę i postanowiłam zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale cudo! I te kwiaty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu śliczniutka jest ta karteczka, taka słodziuchna!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła Szok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka! Dziękuje za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna, delikatna i urocza:)

    OdpowiedzUsuń