niedziela, 24 maja 2015

Wiosenna łąka


I jeszcze raz dziś wracam na króciutko.
Tym razem z liftem pięknej kartki Romy

Dla moich potrzeb obróciłam ją w poziom.
Karteczkę udekorowałam polnymi kwiatami.


Zobaczcie jak wyszło:

Użyłam papiery  z kolekcji Galerii Papieru - kolorowa łąka
Maki to po raz kolejny stemple Agaterii,
kasza jaglana oraz lakier do paznokci
Wykrojnik Marianne Design,
tekturki z wycinanki oraz TricksArt

Tu odwrócone na dowód tego że to lift

A tak oto jak prezentuje się oryginał:



Kartkę posyłam na wyzwania:

24.05


19.06


31.05


Uwielbiam naturę, kwiaty, ogrody, łąki
Dlatego też moje prace najczęściej są bardzo ukwiecone. 
Mam nadzieję że i tak karteczka
przypadnie Wam do gustu :)

Pozdrawiam i dziękuję

Ola :)





24 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo w moim guście, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka maki na niej są cudowne pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo :D - maki obłędne sama zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna :) Maki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) A maki cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przypadła do gustu, piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Maki są przepiękne. Życzę Ci Olu powodzenia w wyzwaniach i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochani! :) Na maki mnie na tchnęło bo zawsze jak z młodym na spacer chodzę to mijam łąkę na której całe mnóstwo maków. W wysokich trawach prezentują się wspaniale.... Moje maki to taka mała improwizacja. Ale efekt zaskoczył mnie bardzo miło. Cieszę się że i Wam się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło faaaajnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lift jak najbardziej przypadł do gustu również mi, fajny pomysł z tym odwróceniem, a maki są śliczne :) dziękuje za wspólne liftowanie na blogu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka, ładny lift :) maki cudne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion :) Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny lift i przepiękna karteczka. Bardzo podobają mi się kwiatuszki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka, super rozpracowany lift :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyszło, maki super pasują

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszła fantastycznie! :) Deseczki i kwiaty nadają jej sielski i cudowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oh liebe aleksandra, sagenhaft schön....ein ganz dolles lob spreche ich dir aus.....einfach wundedrvoll...
    liebe grüsse
    ruth..chen;-))
    ...danke auch für deinen lieben kommentar bei mir...

    OdpowiedzUsuń
  17. Lepiej niż oryginał. Zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te maki, śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu I Kropka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka, ale maki cudne :)

    OdpowiedzUsuń