czwartek, 31 grudnia 2015

Świąteczne zaległości

Kochani stary rok dobiega końca! 
Dziś sylwester, ale ja musiałam zajrzeć jeszcze choć na chwilę....
Koniecznie muszę wszystkich przeprosić za moją nieobecność.
Awaria big shota, laptopa, nowa praca.....
wszystko się ostatnio zbiegło i spowodowało że nie miałam jak do Was przemówić.

Przepraszam!
I obiecuję że w Nowym Roku będę nadal z Wami :))

Tak króciutko świąteczne karteczki 








Kartki posyłam na wyzwanie

Art Piaskownicy - Kartka świąteczna




Kochani życzę wszystkim Wspaniałego Nowego Roku 2016!

Oleśka :))

9 komentarzy:

  1. Piękne kartki świąteczne zrobiłaś :-)))Zwłaszcza te pierwsze z aniołkami i delikatną kolorystyką mnie zachwyciły :-))) Życzę aby ta nowa praca okazała się tą wymarzoną ,żeby żaden sprzęt się nie popsuł i żebyś tak pięknie nadal tworzyła i to nie tylko w tym 2016 roku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne karteczki Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Wszystkiego dobrego i twórczego w Nowym 2016 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok :)piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki zrobiłaś . Aby w Nowym Roku towarzyszyła Tobie pomysłowość i chęć tworzenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, takie nastrojowe i klimatyczne...

    OdpowiedzUsuń
  7. super karteczki....tak to czasem bywa ze nia ma czasu na bloga...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki! :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i oby wszystko układało się po Twojej myśli! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się wpada po dość długiej przerwie! Karteczki wspaniałe, bardzo zimowe i klimatyczne :) oby w tym nowym roku znalazło się jeszcze więcej czasu na scrapowanie i blokowanie :)

    OdpowiedzUsuń